احیای سنت ملاقات بیماران شهرداری تهران در بیمارستان‌ها از سوی مدیران شهر سالم

به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم، پس از دو سال و نیم، یک بار دیگر مدیران ارشد این شرکت با بیماران عضو خانواده شهرداری که در بیمارستان‌های طرف قرارداد بستری شده‌اند، ملاقات کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، با دستور امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت، دور جدید ملاقات مدیران ارشد شرکت با بیماران بستری شده در مراکز طرف قرارداد با شهرداری تهران آغاز شد.

در این برنامه، محمود فداکار، معاون مالی و اقتصادی، عباس صانعی‌فرد مدیر درمان مستقیم و تارا تاجبخش سرپرست نظارت و بازرسی معاونت درمان و اعضای روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم با حضور در بیمارستان‌های پارس و ایرانمهر با بیماران عضو خانواده شهرداری تهران دیدار و ضمن اهداء گل و آرزوی سلامتی، بر روند مناسب درمان ایشان اقدام کردند.

در این بازدیدها، نمایندگان مدیرعامل شرکت شهر سالم با ۱۰ بیمار عضو خانواده شهرداری تهران که در این دو بیمارستان طرف قرارداد بستری بودند، دیدار و گفت‌وگو کردند.

این نخستین بار پس از آغاز شیوع کرونا در کشور است که سنت حسنه ملاقات با همکاران بیمار و خانواده‌های ایشان مجددا در شرکت شهر سالم از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام 

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 24904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =