صدور احکام تبدیل وضعیت استخدامی ​​​​​​​دو هزار و ۲۳۵ نفر از مشمولین ماده ۲۱ ایثارگران

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران با اشاره به ضوابط ابلاغی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، از صدور ۲هزار و ۲۳۵ حکم کارکنان ایثارگر شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، رضا قهرمانی گفت: پیرو دستور شهردار محترم تهران و همچنین تاکید معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، فرآیند تبدیل وضعیت ایثارگران قراردادی خدمات اداری شهر و موسسه هادیان شهر، قرارداد مستقیم شاغل در مناطق ۲۲گانه، واحدهای ستادی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه پس از ابلاغ دستورالعمل آغاز و در حال حاضر احکام تبدیل وضعیت استخدامی ۲۲۳۵ نفر از کارکنان ایثارگر شهرداری تهران صادر شده است.

وی در ادامه در خصوص جزییات اقدامات صورت‌گرفته یادآور شد: با تشکیل ستاد تبدیل وضعیت ایثارگران، کلیه واحدهای شهرداری جهت استقرار ممیزین اداری تقسیم‌بندی و پس از استعلام مبادی نظارتی، اختصاص پست و ... اقدامات و هماهنگی‌های لازم به‌منظور تامین پست سازمانی متناسب با مرکز نوسازی و تحول اداری صورت پذیرفت.

به گفته قهرمانی اسامی ۳۴۹۴ نفر از ایثارگران قراردادی خدمات اداری شهر و موسسه هادیان شهر در سامانه مربوطه ثبت و ۳۲۹۵ نفر به هسته گزینش و شرکت شهر سالم معرفی شدند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: پس از طی مراحل و با تکمیل پرونده‌ها،۶۷ حکم استخدام ثابت قطعی فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر،  ۱۱۸۲ حکم با ماهیت رسمی کارمندی، ۵۵۵ حکم با ماهیت کارگری و ۴۳۱ مجوز تبدیل وضعیت سازمان‌های‌مستقل و شرکت‌های‌تابعه صادر شد.

این مقام مسئول با بیان این‌که تاکنون ۱۷۳۷ نیروی ایثارگر شرکت خدمات اداری شهر و موسسه هادیان شهر از این بخشنامه بهره‌مند شده‌اند اضافه کرد: در این بین ۱۲۵۷ نیرو در مناطق ۲۲گانه، ۴۱۷ نیرو در واحدهای ستادی و ۶۳ نیرو در سازمان‌های غیرمستقل مشغول به خدمت هستند.

انتهای پیام 

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 24946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =