تزریق بیش از ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا در پایگاه‌های بهداشت منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ گفت: مراکز بهداشت منطقه ۱۰ با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و لزوم تزریق دز چهارم واکسن کووید ۱۹، آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، رضا شرفی با اشاره به تزریق بیش از ۵۰۰ هزار دز واکسن به گروه‌های مختلف سنی منطقه از ابتدای شیوع ویروس کرونا گفت: با هماهنگی مرکز بهداشت جنوبغرب تهران، واکسیناسیون شهروندان در چهار مرکز بهداشت فعال در این منطقه جهت تزریق دز یادآور (چهارم) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی خانه‌های بهداشت و ۱۶ پایگاه بهداشت تحت پوشش مراکز بهداشت جنوبغرب (مرکز بهداشت قمر بنی هاشم (ع)، مرکز بهداشت ۱۴ معصوم (ع)، مرکز بهداشت اکبرآباد و مرکز بهداشت شماره ۱۰) نسبت به تزریق واکسن در محلات فعال هستند.

شهردار منطقه ۱۰ اشاره به فعالیت پایگاه فعال واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرداری تهران در منطقه اظهار داشت: پایگاه تجمعی واکسیناسیون کووید ۱۹ سوله بحران الزهرا (س) در محله بریانک، از جمله پایگاه‌هایی است که از ابتدای واکسیناسیون کرونا از سوی مدیریت شهری برای تسریع در ایمن‌سازی شهروندان در مقابل ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد و تاکنون بدون هیچ وقفه‌ای در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام 

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 24968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =