تحقق ۶ هزار میلیارد تومان از منابع مالی غیر نقد

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه از دو هفته آینده ساز و کار برای تحقق منابع مالی غیرنقد محقق می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی برای تحقق شش هزار میلیارد تومان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پیشنهاد تشکری هاشمی مبنی بر تخصیص درآمد حاصل از فروش پلاک مجتمع ایستگاهی دردشت به اورهال ناوگان مترو تصریح کرد: می‌توانیم ساخت، تجهیز و اورهال را در تبصره لحاظ کنیم که هر یک در اولویت بود، هزینه شود. ما بودجه جدیدی اضافه نمی کنیم و این درآمد، بخش غیرنقد منابع مالی به شمار می‌رود. منابع حاصل از فروش این پلاک در حوزه سرمایه ای صرف می شود و هزینه‌ای نیست. توسعه، تجهیز و اورهال مترو نیز اقدام سرمایه‌ای محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از دو هفته آینده ساز و کار برای تحقق منابع مالی غیرنقد محقق می شود، اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی برای تحقق شش هزار میلیارد تومان وجود دارد.

فلاح همچنین تصریح کرد: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بر اساس انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز با یک بانک در بخش منابع غیرنقد تأمین خواهد شد و در گزارش ۶ ماهه، موارد جدیدی از تحقق منابع غیرنقد مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 24983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =