اجرای رای پلمب پاساژ آزاد آغاز شد

شهردار ناحیه۱ شهرداری منطقه۱۱ گفت: روند اجرای رای پلمب پاساژ ناایمن و خطرساز ازاد اغاز شده است و مدیریت شهری به جد پیگیر رفع خطر توسط مالک و دغدغه مند معاش کسبه این ساختمان تجاری است .

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، یاسر علیزاده شهردار ناحیه۱ این منطقه از اغاز اجرای رای پلمب ساختمان ناایمن پاساژ تجاری ازاد خبر داد و گفت: تا کنون با حضور شهردار منطقه۱۱ تهران جلسات متعددی با کسبه برگزار شده است و کسبه نگران وضعیت معاش خود هستند.

 او گفت: تعیین تکلیف وضعیت پاساژ ناایمن آزاد از مقاوم سازی یا تخریب و نوسازی این ساختمان بر عهده مالک است و الزام اولیه رفع خطر، خروج کامل کسبه و مردم از ملک است.

علیزاده عنوان کرد: شهرداری در مسیر صدور مجوز مقاوم سازی یا تخریب ونوسازی و اقدام برای رفع خطر ساختمان با مالک حداکثر همکاری را خواهد داشت .

او افزود: به عنوان مسئولیت اجتماعی و پیگیری حقوق شهروندی کسبه پاساژ ناایمن آزاد، با حضور شهردار منطقه۱۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه، رییس و عضو اتاق اصناف کشور و رییس اتحادیه پوشاک تهران جلسه ای برگزار شد و پیگیری ها برای پیش بینی اسکان موقت کسبه در دست اقدام است و با توجه به اینکه ناایمنی این ساختمان ناشی از اقدامات غیر اصولی مالک ساختمان است؛ لذا مالک باید خود را ملزم به تامین هزینه های اسکان موقت کسبه دانسته و در این مسیر همکاری لازم را با شهرداری و کسبه به عمل بیاورد .

 او در انتها گفت: در احقاق حقوق کسبه پاساژ ازاد کنارشان هستیم و تنها هدف مدیریت شهری رفع خطر و حفظ ایمنی جان شهروندان است .

گفتنی است؛ بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، از ابتدای هفته جاری اجرای رای پلمب پاساژ ازاد با حضور مقامات قضایی اغاز شده است و طی چند مرحله این عملیات انجام خواهد شد .

انتهای پیام 

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 25001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =