۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 25010
سرعت در منطقه ۷ کنترل می‌شود

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۷ گفت: سرعتکاه های آسفالتی به منظور آرام سازی و کنترل تردد خودروها در ۳ نقطه از معابر این منطقه اجرا شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با اشاره به نوع اجرای سرعتکاه ها متناسب با عرض خیابان و ‌نوع ترافیک عبوری طبق دستورالعمل اداره کل  مهندسی و ایمنی ترافیک بیان کرد: اجرای سرعتکاه اهمیت زیادی در کنترل سرعت غیر مجاز خودروها و امنیت تردد شهروندان دارد از همین رو تاکنون معبر خیابان پلیس به سرعتکاه آسفالتی مجهز شده که طبق گزارش پلیس راهور نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: علاوه بر این طی ماه جاری سرعتکاه های آسفالتی در خیابان های انقلاب تقاطع شریعتی و خیابان شهید مطهری تقاطع اورمان طبق مصوبه اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اجرا  شد.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: این عملیات با هدف کاهش خطر تصادفات و ایمن سازی خیابان انجام و بعد از اتمام کار، نصب علائم ترافیکی و همچنین رنگ آمیزی سرعتکاه جهت هشدار و آگاهی بخشیدن به رانندگان نیز انجام شد .

وی یادآور شد: اولویت مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل ترافیک، حفظ جان شهروندان و اجرای قوانین و تصمیمات مراجع تصمیم‌گیر در این حوزه است؛ رویکردی که توأمان با تسهیل در فرآیند عبور و مرور و کاهش ترافیک شهری انجام می‌شود.

حقی با اشاره به اینکه سرعتکاه‌ها از جمله ابزارهای آرام‌سازی ترافیک هستند، گفت: به‌منظور شناسایی نقاط حادثه‌خیز و مطالعه و بررسی و اجرای راهکارهای مناسب جهت ایمن‌سازی نقاط این منطقه، اجرای برنامه‌های ترافیکی در تمامی معابر حساس منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام 

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 25010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =