پیکر مطهر شهید گمنام در منطقه ۴ تشییع شد

همزمان با دهه دوم محرم، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران  هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان و کارکنان شهرداری منطقه ۴ برگزار شد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ؛ با موافقت ستاد معراج و همزمان با ایام محرم و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ، طی مراسمی با حضور کارکنان در نمازخانه منطقه۴  پیکر یک تن از شهدای گمنام تشییع شد.
"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه۴ ضمن گرامیداشت یاد شهیدان جنگ تحمیلی در این مراسم گفت:  سخن درخصوص مقام شامخ شهدا بسیار است و از این وسعت کلمات همان بس که خداوند می فرماید: شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند. 
او در ادامه گفت: این یک حقیقیت است که شهدا فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای دین و رضای خداوند تقدیم کرده اند و زندگی و حیات این عزیزان حیاتی فوق العاده بوده که با نعمت های معنوی عجین شده و در مقابل زندگانی های دیگر قابل مقایسه نیست و در این میان برگزاری چنین مراسمی برای بزرگداشت جانفشانی های این عزیزان از واجبات و الزامات مدیریت شهری به شمار می رود.
گفتنی است پیکر مطهر این شهید جوان ۲۴ ساله که در منطقه زبیدی عراق به شهادت رسیده ، پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع در ساختمان شهرداری منطقه ۴ ، به معراج شهدا انتقال داده شد.

انتهای پیام

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 25030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =