برخورد قانونی با سدمعبر وانتی‌ها در منطقه۱۱ / ۳۸ خودرو وانت توقیف شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۱ گفت: طی ۴ماه نخست سال جاری، ۳۸دستگاه وانت سد کننده معبر در منطقه۱۱ شناسایی شد و پس از بی توجهی به اخطارهای مکرر خودروها توقیف شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن اعلام خبر برخورد قانونی با سد کنندگان معبر گفت: جغرافیای منطقه۱۱ به دلیل قرار گرفتن بیمارستان ها، درمانگاه ها، بورس های متنوع اصناف و تردد بالای خودرو و جمعیت شناور دو میلیون نفری در محلات مرکزی تهران، شاهد بار ترافیکی فراوان‌است که کنترل این بار منوط به تسهیل فضای تردد در شهر است .

 مهرابی گفت: در برخی معابر مرکزی شاهد تجمع وانتی هایی هستیم که با فروش محصولات در معابر مانع تردد شهروندان هستند و گاها موجب سد شدن معبر و جلوگیری از عبور خودروهای اورژانسی شده اند .

 او افزود: طی تعاملات و نشست های مکرری که با پلیس راهور با همکاری و هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۱ داشتیم، از ابتدای سال تا کنون ۳۸ دستگاه خودرو وانت سد کننده معبر که توجهی به اخطار های عوامل اجرایی نداشته اند؛ مطابق قانون توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند .

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ تهران خاطرنشان کرد : در اجرای قانون همه برابر هستیم و هیچ تعارفی نداریم چرا که رفع سد معبر و تسهیل در تردد از جمله وظایف ما و مطالبات مردم است و برخورد قانونی با سدکنندگان معبر چه در پیاده راه و چه در مسیر خیابان ها ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام 

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 25036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =