دریافت بیش از ۱۵ هزار پیام از سوی شهروندان منطقه ۱۰ در سامانه ۱۳۷ پلاس

شهردار منطقه ۱۰ از دریافت ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام از سوی شهروندان منطقه از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران در ۱۵۰ روز ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حوزه پاسخگویی به شهروندان گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) یکی از مهمترین ابزارهای شهرداری برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به موضوعات پر کاربرد حوزه شهری است که کمک می‌کند در نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ پلاس کمک و همیار مدیریت شهری برای ارائه خدمات کمی و کیفی‌تر به شهروندان است.

شهردار منطقه از دریافت ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام از سوی شهروندان منطقه از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار داشت: ناحیه یک در میان نواحی سه گانه، بیشترین پیام را دریافت کرده که در این راستا، شش هزار و ۸۴۰ پیام دریافت شده است. همچنین ناحیه دو نیز در این مدت، چهار هزار و ۶۴۷ پیام و ناحیه سه هم سه هزار و ۹۹۱ پیام دریافت کرده‌اند.

شرفی در مورد پنج موضوع پیام‌های دریافت شده از سوی شهروندان تصریح کرد: لایروبی با ۱۳۳۶ پیام، نظافت با ۱۲۰۹ پیام، طعمه‌گذاری با ۴۷۲ پیام، جمع‌آوری زباله و ضایعات با ۴۵۴ پیام و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز مسکونی با ۴۳۴ پیام، بیشترین موضوع پیام‌های دریافتی از سوی شهروندان است.

وی با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به پیام‌های شهروندان و تلاش برای کمتر شدن این زمان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ برای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها از مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تلاش منطقه ۱۰ رسیدگی به موقع و موثر به مطالبات شهروندان و ارائه خدمات با کیفیت و سریع است، ابراز داشت: برای محقق شدن رضایت ۱۰۰ درصدی شهروندان، موضوعات و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسانه پیگیری خواهد شد و تا کسب رضایت شهروندان و رفع مسائل، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 25090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =