به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حوزه پاسخگویی به شهروندان گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) یکی از مهمترین ابزارهای شهرداری برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به موضوعات پر کاربرد حوزه شهری است که کمک میکند در نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود.
وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ پلاس کمک و همیار مدیریت شهری برای ارائه خدمات کمی و کیفیتر به شهروندان است.
شهردار منطقه از دریافت ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام از سوی شهروندان منطقه از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار داشت: ناحیه یک در میان نواحی سه گانه، بیشترین پیام را دریافت کرده که در این راستا، شش هزار و ۸۴۰ پیام دریافت شده است. همچنین ناحیه دو نیز در این مدت، چهار هزار و ۶۴۷ پیام و ناحیه سه هم سه هزار و ۹۹۱ پیام دریافت کردهاند.
شرفی در مورد پنج موضوع پیامهای دریافت شده از سوی شهروندان تصریح کرد: لایروبی با ۱۳۳۶ پیام، نظافت با ۱۲۰۹ پیام، طعمهگذاری با ۴۷۲ پیام، جمعآوری زباله و ضایعات با ۴۵۴ پیام و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز مسکونی با ۴۳۴ پیام، بیشترین موضوع پیامهای دریافتی از سوی شهروندان است.
وی با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به پیامهای شهروندان و تلاش برای کمتر شدن این زمان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ برای خدمترسانی بهتر و با کیفیت به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها از مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژهای دارد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تلاش منطقه ۱۰ رسیدگی به موقع و موثر به مطالبات شهروندان و ارائه خدمات با کیفیت و سریع است، ابراز داشت: برای محقق شدن رضایت ۱۰۰ درصدی شهروندان، موضوعات و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسانه پیگیری خواهد شد و تا کسب رضایت شهروندان و رفع مسائل، پیگیریها ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام
نظر شما