علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به مشارکت در فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران/تاکنون ۹ قرارداد منعقد شده است
    

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه تنوع فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران، علاقمندی سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای مشارکت در پروژه های پیش رو افزایش داده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، "مهدی شریفیان" با بیان اینکه پس از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقمند به مشارکت در پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری شدند افزود: یکی از دستاوردهای این همایش که در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه امسال در برج میلاد برگزار شد، آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی با فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران بود.
وی افزود: با توجه به اینکه این رویداد شروع مذاکرات و تعامل با سرمایه گذاران و سایر ذینفعان در حوزه مدیریت شهری است، در ادامه این رویداد مهم سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری بودند، شناسایی و مذاکرات با آن ها آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی افزود: تا کنون ۹ تفاهم نامه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.
شریفیان در ادامه با اشاره به تاکید دکتر فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مبنی بر اهمیت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تصریح کرد: طبق گفته ایشان این رویداد در ۱۵ تیرماه کلید خورد و هیچ اختتامیه ای نخواهد داشت و شهرداری تهران همواره علاقمند به مشارکت سرمایه گذاران در پروزه های پایتخت است.
وی خاطر نشان کرد: ICT, گردشگری و تفریحی، عمران و شهرسازی و پسماند از جمله موضوعاتی است که سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در آن ها هستند.

انتهای پیام 

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 25201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =