پیشرفت مطلوب پروژه‌های توسعه محله‌ای ضامن رضایتمندی حداکثری عموم شهروندان

نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۲۱ با موضوع بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های توسعه محله ای و پروژه های احداثی سال به ریاست حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ و با حضور معاونین، روسای ادارات حراست و بازرسی، شهرداران نواحی سه گانه دیار پیشرفت و نوآوری و روسای ادارات املاک، حقوقی و روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار منطقه گفت: با همت و جدیت مدیران ارشد اجرایی در بخش های مختلف، می‌توان مقوله پروژه های توسعه محله ای را در سطح محله های سیزده‌گانه دیار پیشرفت و نوآوری به پایان رسانید.

وی ادامه داد: تعریف دقیق و کارشناسی از پروژه های کوچک و توسعه محله ای، ضامن موفقیت اجرایی آنها خواهد بود. انتظار شهروندان از مجموعه مدیریت شهری، خدمت‌رسانی شایسته است.

کاشانی پور تاکید کرد: نگهداشت شهر و مناسب‌سازی بوستان‌ها و معابر در سطح منطقه ۲۱ به‌عنوان اولویت‌های اجرایی و توقعات به‌حق جامعه شهروندی از شهرداری است‌.

لازم به ذکر است؛ طی جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۱، هر یک از حاضرین به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه های خود و راهکارهای عملی جهت رفع این موارد پرداختند.

انتهای پیام 

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 25217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =