بهره‌بردار «بام‌لند» برای ایمن‌سازی پای کار آمد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه بام‌لند از نظر مسائل ایمنی دارای مشکلاتی است، گفت: بهره‌بردار بام‌لند نقشه‌هایی در مورد راه‌پله‌ها بر اساس ضوابط آتش‌نشانی ارائه داده است.

به گزارش شهر، جلال ملکی در خصوص علت ناایمن بودن «بام‌لند» گفت: بام‌لند از نظر مسائل ایمنی از جمله راه‌پله‌ها دارای مشکلاتی است که از بهره‌بردار بام‌لند از مدتی قبل پای کار آمده و دستورالعمل را دریافت کرده و حتی نقشه‌هایی برای تغییر راه‌پله‌هایی که وجود دارد و باید متناسب با تاییدیه‌های آتش‌نشانی باشد، ارائه داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه نقشه‌های ارائه شده از سوی بهره‌بردار مورد تأیید آتش‌نشانی قرار گرفته و کار اجرایی آغاز شده است، افزود: با توجه به اینکه بام‌لند، پروژه بزرگی است، انتظار نیست در طول یک ماه کار به نتیجه برسد و نیاز به فرصتی خواهد داشت و امیدواریم طی دو سه ماه آینده اتفاقات خوبی از حیث ایمنی در بام‌لند رخ دهد.

وی بیان کرد: موضوعات ناظر بر سازه مرتبط با شهرداری و نظام مهندسی است؛ البته برخی از سازه‌ها سبک است اما ایمنی و مقاومت لازم را دارد اما سازه سبک باید ایمنی لازم را داشته باشد که بررسی این موضوع در تخصص مهندسی است.

ملکی تشریح کرد: در خصوص ایمنی، تجهیزات ایمنی و راه‌های خروج و سیستم‌های اعلام اطفا حریق آتش‌نشانی نظر خواهد داد و حسب اعلام همکاران بهره‌بردار پای کار آمده و طی این دو سه هفته پای کار بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
کد خبر: 25231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =