دولت مسائل اقتصادی را با برجام و موضوعات بین‌المللی گره نزده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت سیزدهم مسائل اقتصادی را با موضوعات بین‌المللی از جمله برجام گره نزد و از ظرفیت داخلی و نخبگان برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس اظهار کرد: با توجه به این موضوع از مدیرکل آموزش و پرورش دعوت شد تا مسائل فی ما بین مدیریت شهری و این دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز پزشک خاطرنشان کرد: ما در این عرصه جهش های بزرگی داشتیم و از پزشکان ارزشمندی در کشور برخورداریم؛ کتب بوعلی سینا هنوز هم در ایران و کشورهای اروپایی تدریس می شود و با توجه به پیشینه خوب پزشکی ایران، شایسته است که شاهد جهش ها باشیم؛ گرچه هنوز در سرانه پزشکی به حد بین المللی نرسیده ایم.

وی در ادامه یادآور شد: فردا دوم شهریورماه هفته دولت آغاز می‌شود و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند اقدامات خوبی که برای مردم انجام داده به خوبی بازگو و جهاد تبیین را عملیاتی کند. دولت مسائل اقتصادی را با برجام و مسائل بین المللی گره نزده و با استفاده از نخبگان پیش رفته و شاهد رسیدن به پایداری در کشور هستیم.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 25242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =