کارگاه یک روزه «جهان‌های موازی» برگزار می‌شود

کارگاه یک روزه «جهان‌های موازی» در مرکز علم گنبد مینا و با مشارکت باغ کتاب روز جمعه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر، در کارگاه جهان های موازی که اساتیدی همچون نرگس فتحعلیان، مدرس دانشگاه، دکترای فیزیک، کارشناس ارشد فلسفه علم، مروج علم و نویسنده و مترجم کتاب‌های علمی دانشگاهی حضور خواهد داشت، به سوالاتی همچون جهان‌های موازی چیست؟ آیا فقط همین جهان مادی وجود دارد؟ نظریه چند جهانی چه می‌گوید؟ پاسخ خواهد داد. 

گفتنی است آسمان‌نمای «گنبد مینا» و «باغ کتاب» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد کارگاه‌های آموزشی «کیهان شناسی برای همه» را در قالب کارگاه‌های متعدد در ۵ هفته برگزار می‌کند که علاوه بر «خورشید شناسی» که در ۲۸ مرداد ماه برگزار شد؛ «سفر در زمان کیهانی» ۱۱ شهریور، «داستان گالیله و اختراع تلسکوپ» ۱۸ شهریور و «هوش فرازمینی» ۲۵ شهریور را برگزار خواهد کرد.

علاقمندان برای شرکت در این گارگاه‌ها می‌توانند در روزهای اعلام شده به آدرس میدان ونک، بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش، گنبد مینا مراجعه کنند و برای ثبت نام در این کارگاه‌ها نیز می‌توانند به آدرس event.bagheketab.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام 

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 25253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =