دعای خیر خانواده شهدا راهگشای خدمت‌رسانی مسئولان است

شهردار منطقه ۱۴ در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده شهدای سرافراز میهن اسلامی به خانواده شهید «کیامرز بهاری راد» ادای احترام کرد و دعای خیر خانواده شهدا را راهگشای خدمت رسانی مسئولان دانست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدامین سالاری پور در دیدار صمیمانه  با خانواده شهید بهاری راد که با همراهی رئیس بنیاد شهید استان تهران و مسئول ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از مدیران برگزار شد،   با بیان اینکه  خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد، اظهارداشت: دعای خیر خانواده شهدا بویژه مادر این عزیزان در خدمت رسانی هرچه بیشتر مسئولان راهگشا  است.
وی در گپ و گفت با مادر این شهید سرافراز، مادران شهدا را اسطوره های صبر و استقامت برشمرد و افزود: روایت‌های مادران  از پرورش فرزندانی که در نسل امروز زندگی می‌کردند سرشار از درس زندگی و الگویی برای جوانان و نوجوانان است.
وی با بیان اینکه بسیاراند از این مادرانی که در دارالمومنین تهران زندگی میکنند. مادرانی چون مادر شهید «کیامرز  بهاری راد» که روایت های شان از رشادت های جوانانی   با ایثار و فداکاری آرامش را برای هم نوعان خود  درکشور عزیزمان رقم زدند، به خانواده این شهید بویژه مادرایشان ادای احترام کرد.
 
شهید «کیامرز بهاری راد»   بیست و یکم تیر ۱۳۴۸، در قائم شهر چشم به جهان گشود. پدرش جواد و مادرش، فضه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سال ۱۳۷۰ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و دو دختر شد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سیزدهم مرداد ۱۳۸۲، در کوشک خرمشهر بر اثرعوارض ناشی از اسارت شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

انتهای پیام 

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 25254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =