شهردار منطقه ۱۷ به عنوان سفیر اهداء عضو منطقه انتخاب شد

در اردوی جهادی پزشکان متخصص که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ در کانون فرهنگی تربیتی ابوذر برگزار شد، شهردار منطقه به عنوان سفیر اهداء عضو منطقه ۱۷ بیمارستان سینا در نظر گرفته شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، اردوی جهادی پزشکان متخصص به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، گروه جهادی شهید غفاری، کمیته امداد و مراکز بهداشت جنوب غرب تهران و بیمارستان ضیائیان در کانون فرهنگی تربیتی ابوذر پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این اردوی جهادی، ۱۲ گروه از پزشکان متخصص همچون عفونی، روان پزشک، اطفال، ارولوژی، زنان، طب سالمندی حضور داشتند. همچنین خدماتی همچون واکسیناسیون کرونا و تست تشخیصی این بیماری برای شهروندان منطقه انجام شد. این  خدمات به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده شد.

افراد مراجعه کننده ای که نیاز به دریافت خدماتی مثل اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و رادیولوژی نیاز داشتند، به بیمارستان ضیائیان ارجاع داده شدند که این خدمات نیز به صورت رایگان برای آنها انجام می شود.

رضا شنگی شهردار منطقه به همراه علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از و شهرداران نواحی و مدیران شهری از این اردوی جهادی بازدید و از ارائه دهندگان این خدمات، تقدیر و تشکر کردند.

در این بازدید شهردار منطقه با اشاره به برگزاری این اردوی جهادی گفت: الحمدالله در این اردوی جهادی خدمات شایسته ای برای شهروندان عزیز منطقه در نظر گرفته شده که به صورت رایگان انجام می شود. امیدوار هستیم با همکاری خوبی که وجود دارد، برگزاری چنین اردوهایی استمرار داشته باشد.

در پایان این بازدید، تندیس،  لوح و کارت اهداء عضو از طرف بخش اهداء عضو بیمارستان سینا به شهردار منطقه اهداء شد که به این صورت شهردار منطقه به عنوان سفیر اهداء عضو منطقه ۱۷ بیمارستان سینا در نظر گرفته شد.

گفتنی است مراکز بهداشت جنوب غرب تهران، برای کودکانی که در این اردوی جهادی مشخص شد، دچار سوء تغذیه بوده اند، سبد غذایی رایگان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 25270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =