نقش ایثار و گذشت کادر درمان در کنترل بیماری کرونا و بازگشت آرامش به مردم چشمگیر است

همزمان با اولین روز شهریور و گرامیداشت مقام پزشک سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با همراهی معاون منابع انسانی  و رئیس امور درمانگاه های شرکت شهر سالم، رئیس درمانگاه منطقه۱۹، مدیر داخلی درمانگاه و مدیران شهری با کادر درمان درمانگاه شهرداری منطقه دیدار و این روز را گرامی داشتند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری ضمن تبریک روز پزشک عنوان مدافعان سلامت را برازنده کادر درمان عنوان کرد و افزود: در جریان ویروس منحوس کرونا شما با ایثار و گذشت از جان مایه گذاشتید و توانستید با وجود ورود به پیک ششم و هفتم بیماری را کنترل و آرامش را به جامعه برگردانید.
او با اشاره به اینکه مردم این منطقه شایسته دریافت خدمات مطلوب درمانی هستند، گفت: در این منطقه که فاقد بیمارستان است، قدردان خدمت ارزنده شما هستیم، پزشکان و کادر درمان با ارائه خدمات پزشکی و سلامت محور منشاء خیر و برکت برای مردم و باقیات و صالحات برای آخرت خود هستند.
در ادامه معاون منابع انسانی شرکت شهر سالم از زحمات شهرداری منطقه و شرکت شهر سالم در ایجاد دو درمانگاه با توجه پراکندگی جمعیت و ضرورت رعایت عدالت در خدمت رسانی و بهره مندی شهروندان از این خدمات تشکر و خاطرنشان کرد: ملاقات کارکنان بیمار در راستای تکریم و پیگیری وضعیت بیماری آنها در بیمارستان ها آغاز شده است.
ارائه گزارشی از وضعیت درمانگاه، خدمت رسانی به مراجعین از سایر مناطق، ادامه روند ایمن سازی درمانگاه، فعال شدن چند بخش جدید درمانگاه در کنار ۲۲ بخش فعال و فعالیت ۳۵ پزشک از سخنان  مدیر داخلی درمانگاه منطقه در این مراسم بود.
جعفری ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای مدافعان زحمتکش سلامت با اهدای گل و هدیه از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام
 
 

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 25272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =