خدمت در نهاد ارزشمند یگان حفاظت، نظم و انضباط را برای شهرداری فراهم می‌کند

آیین معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری منطقه ۲۱ با حضور شهردار منطقه، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و مدیران شهری دیار پیشرفت و نوآوری برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور ضمن تاکید بر اینکه رمز عزت و آزادگی را از حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) فراگرفته ایم، گفت: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است، علت آن نیز توجهاتی است که در طی این ایام به آموزه های مکتب حسینی می‌شود، یکی از مهم‌ترین مجموعه هایی که می‌تواند زمینه ساز حفظ و تدارم این آموزه ها در جامعه باشد، یگان حفاظت و انتظامات است.

شهردار منطقه ۲۱ اظهار داشت: مجموعه هایی هستند که در لباس خدمت و نیروی انتظامی نظم و نظام جامعه را با معارف و آموزه های مکتب اهل بیت (ع) تنظیم می‌کنند که در واقع همان بحث بسترهای قانونی است که در جامعه وجود دارد، ظرفیتی که نظام در اختیار این عزیزان قرار داده که بتوانند ناظم جامعه باشند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران نیز در این آیین معارفه با اشاره به ماموریت های یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: این یگان یک ماموریت مهم دارد، حفاظت و مراقبت از تاسیسات، ابنیه و همچنین اجرای ماموریت های محوله به شهرداری تهران و این یکی از موضوعاتی است که در دستورالعمل تشکیل یگان حفاظت به آن اشاره شده و فلسفه وجودی یگان حفاظت در دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری تهران این است که این ارگان ظرفیت خوبی برای حفاظت از امکانات شهرداری دارد.

سرهنگ سید هادی موسوی با تاکید بر اینکه شهردار تهران به اجرای برنامه های یگان حفاظت توجه ویژه دارد، بیان کرد: برنامه ها به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شده اند، در برنامه کوتاه مدت باید به سمت ضابطه مند کردن رفت، همکاران انتظامی ما در مجموعه شهرداری ضابط عام هستند.

در پایان این جلسه؛ ضمن تقدیر از زحمات ستوان یکم علی مومیوند، سرهنگ دوم حجت الله مرادی به عنوان فرمانده یگان حفاظت شهرداری منطقه ۲۱ منصوب شد.

انتهای پیام 

۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 25281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =