رفع سد معبر از مطالبات جدی شهروندان است

شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ گفت: یکی از مطالبات جدی مردم در ملاقات های عمومی مسجد محور، کاهش سد معبر و اقدام شهرداری برای تسهیل در تردد است .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، مصطفی شمشیر بند در خصوص اقدام برای رفع سد معبر در محله های ناحیه ۴ گفت: موضوع سد معبر از مطالبات جدی مردم است و هر هفته که به مساجد برای ملاقات با مردم مراجعه می‌کنیم؛ خواست آنها این است که تردد در معابر تسهیل شود .
 او افزود : برای این موضوع، طرح برخورد با سد کنندگان معبر در محله انبار نفت را شروع کردیم و طی اخطار های مکرر و در برخی موارد پلمب و برخورد قانونی با مالکین و کسبه ای که مسیر را محدود می‌کردند اجرا کردیم و کماکان این طرح در انبار نفت ادامه دارد .
 شمشیر بند افزود: محله آگاهی خیابان مختاری از جمله خیابان های پر تردد منطقه است که متاسفانه در ساعات متعدد شاهد حضور بساط گستران هستیم که گاها کل پیاده راه را برای فروش محصولات مسدود می‌کنند و این اصلا خوشایند مردم نیست.
 او ضمن اشاره به وظایف ذاتی شهرداری در رفع سد معبر گفت: طرح رفع سد معبر بساط گستران در خیابان مختاری و برخورد قانونی با وانتی های سد کننده معبر در چهارراه مختاری خیابان وحدت اسلامی را آغاز کردیم و علی رغم مشکلات فراوان در برخورد با سد کنندگان معبر؛ تقاضای همراهی کسبه محترم و مردم عزیز محله را داریم.
 شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ در انتها گفت: تلاش ما استمرار طرح و رفع کامل سد معبر است و این طرح ها موقتی و ضربتی نخواهد بود .

انتهای پیام 

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 25296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =