حذف تنه جوش و پاجوش بیش از ۷ هزار اصله درخت در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از حذف تنه جوش و پاجوش بیش از ۷ هزار اصله درخت در این منطقه طی دوهفته اخیر به منظور تقویت تنه درختان،حذف آفات و تقویت درخت در بوستان ها، بزرگراه ها، میادین و جنگلکاری ها  به همت عوامل اجرایی فضای سبز نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری تصریح کرد: طی برنامه ریزی صورت گرفته عملیات حذف تنه جوش و پاجوش بیش از ۷ هزار اصله درخت به منظور جلوگیری از رشد بی رویه پاجوش درختان به اجرا درآمد و این اقدام باعث ایجاد شکل مناسب در تاج درختان و جلوگیری از رشد بی رویه شاخه‌های اضافی می شود.
به گفته این مسئول؛ با حذف این شاخه‌های اضافی، انتقال مواد غذایی به تاج درختان بیشتر شده و باعث شادابی و سرسبزی و ایجاد فرم مناسب در نمای کلی درختان خواهد شد.
او در خصوص سایر اقدامات حوزه فضای سبز طی دوهفته اخیر به چمن زنی وحاشیه زنی۷۰ هزار متر مربع،اصلاح ۵۰۰ تشتک به صورت روزانه،سوزن کشی ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سطح جنگل کاری وحذف سرشاخه های خشک و شکسته و سرگیر در معابر بوستان ها و خیابان ها به صورت مستمر اشاره کرد. همچنین رفع نواقص ۳۰ عدد وسایل بازی کودکان ،۲۸ عدد وسایل بدنسازی ورفع نواقص و تعمیر ۹۳ شعله پایه چراغ انجام شده است .

انتهای پیام

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 25304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =