مناسب‌سازی ۱۲ معبر اصلی و ۷ بوستان در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: مناسب سازی ۱۲ معبر اصلی و ۷ بوستان در نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ برای تسهیل تردد توانیابان و رفاه حال آنان از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: ۱۲ معبر در نواحی هفتگانه منطقه به منظور تسهیل تردد شهروندان، به ویژه افراد توانیاب و جانبازان معزز با اقدامات لازم در حال مناسب سازی است.

اوافزود: خیابان ۱۷ شهریور، ذوالفقاری و انورزاده در ناحیه یک، نباتی، ابوذر و نبرد در ناحیه دو، اسفندیار، احدی و امام رضا(ع) در ناحیه سه، صالحی و بوعلی غربی در ناحیه چهار و والفجر در ناحیه ۶ از جمله این معابر است.

صباغ گفت: خیابان مهدی صالحی به طول یک و نیم کیلومتر و عرض ۴ متر به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است همچنین عملیات مناسب سازی خیابان احدی به طول یک و نیم کیلومتر و عرض ۴ و نیم به پایان رسیده و در اختیار شهروندان است.

او اضافه کرد: معبر امام رضا(ع) در دو ضلع غرب و شرق نیز کامل مناسب سازی شد و عملیات اجرایی خیابان ابومسلم و والفجر به ۹۰ درصد رسیده و به زودی به اتمام خواهد رسید.

شهردار منطقه در ادامه  به تشریح بوستان های مناسب سازی شده پرداخت و گفت: عملیات مناسب سازی  بوستان گلگشت انجام شده و بوستان های والفجر، گل نرگس، وحدت،   میر عماد، گلچین و راستیان  نیز با اقداماتی نظیر مرمت و مناسب سازی معبر، نصب آبخوری ویژه توانیابان، مناسب سازی سرویس بهداشتی، نصب نیمکت ویژه توانیابان، ورودی ویژه توانیابان و نصب وسایل بازی ویژه توانیابان برای حضور آنان مهیا می شود.

انتهای پیام

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 25305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =