خیابان آزادی درزگیری شد/ استفاده از بیش از ۴۹۰ تن آسفالت برای نوسازی معابر در مرداد ماه

شهردار منطقه ۱۰ از درزگیری آسفالت خیابان آزادی به منظور نوسازی معابر و بهبود کیفیت تردد شهروندان خبر داد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» درباره اقدامات انجام شده در حوزه فنی و عمرانی در مرداد ماه گفت: شهرداری منطقه ۱۰ در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها، رویکرد خویش در ارائه خدمات را به سمت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کوچک مقیاس سوق داده و در این راستا، معتقد است که این رویکرد می‌تواند رضایتمندی بیشتری در میان شهروندان به دست آورد. 

وی با بیان اینکه حوزه فنی و عمرانی منطقه در مرداد ماه، در تداوم برنامه‌های خود، سیاست تبدیل نهر روباز به کانیو کتابی را دنبال کرد و اظهار داشت: در این مدت ۱۸۰ مترطول در کوچه‌های بیک محمدی و رستمی و فرعی‌های آنها در خیابان هاشمی، ۷۵۰ مترطول در خیابان هاشمی، کوچه هوشمند و فرعی‌های آن و همچنین ۷۰ مترطول در خیابان شهید سبحانی، کوچه مومنی نهرهای روباز آنها به کانیو کتابی تغییر یافته‌اند. 

شهردار منطقه ادامه داد: همچنین شیب کانیو کتابی کوچه فرداد در خیابان مالک اشتر به منظور روان‌سازی آب‌های سطحی اصلاح و روکش آسفالت آن نیز ترمیم شد تا شهروندان تردد بهتر و روان‌تری را داشته باشد. 

شرفی با بیان اینکه نهر میانی کوچه امام جمعه‌زاده در خیابان طوس نیز در این مدت به طول ۸۰ مترطول کانیو شد، تصریح کرد: کانیو کوچه شانجانی، بن بست طباطبایی در خیابان هاشمی نیز به میزان ۲۳ مترطول مرمت و عملیات روکش آسفالت مکانیزه نیز در آن انجام شد. 

وی با تاکید بر اینکه نوسازی و بهسازی معابر از جمله دغدغه‌های اصلی شهرداری منطقه ۱۰ است، خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته موضوعات مربوط به آسفالت از جمله مطالبات مهم شهروندان بوده است چراکه با گذشت زمان و اعوجاج و خرابی‌های سطوح آسفالتی برخی از معابر، به وسایل نقلیه شخصی مردم و همچنین حمل و نقل عمومی آسیب وارد می‌شد.

شهردار منطقه افزود: شهرداری منطقه ۱۰ برای رفع این دغدغه شهروندان و تسهیل در تردد شهروندان و همچنین جلب رضایت عمومی و کاهش خسارت به اموال شهر، اقدام به اخذ سهمیه آسفالت از مرکز و عقد قرارداد با پیمانکاران مربوطه برای تسریع در اجرا و نوسازی معابر کرد که در این چارچوب، ۴۹۰.۸۲۰ تن (۴۹۰ تن و ۸۲۰ کیلوگرم) آسفالت در مرداد ماه مورد استفاده قرار گرفته است. 

شرفی با مرمت و نگهداشت معابر اصلی از جمله خیابان آزادی را یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۰ برشمرد و ابراز داشت: طی روزهای اخیر، درزگیری ۱۲۰۶ متر در خیابان آزادی در چندین نوبت توسط کارشناسان و نیروهای اجرایی معاونت فنی و عمرانی انجام شد که امیدواریم این مسئله، در بهبود کیفیت تردد شهروندان از این محور و شریان اصلی موثر باشد.

انتهای پیام 

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 25308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =