ساختمان‌های ناایمن میراث شومی از گذشته است که ایمنی شهروندان را تهدید می‌کند/ موضوع پلمب پاساژ آزاد را شخصا پیگیری می‌کنم

شهردار تهران درباره صدور پروانه باغ گیاه شناسی و همچنین پلمب پاساژ آزاد، گفت: صدور پروانه ساخت باغ گیاه شناسی مربوط به سال ۱۳۹۲ است. همچنین اگر صاحبان کسبه پاساژ آزاد برای تأمین ایمنی پیش قدم شوند، حتماً کمک‌شان خواهیم کرد چرا که وظیفه‌مان است.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه دیدار با اعضای دیوان عدالت اداری، درباره استعلام دادستانی از چگونگی فرآیند صدور پروانه ساخت باغ گیاه شناسی گفت: این پروانه در گذشته صادر شده است و مربوط به سال‌های قبل (۱۳۹۲) می‌شود.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به صدور احکام یک‌ساله، آیا تغییر و تحول جدیدی رخ می‌دهد یا خیر، توضیح داد: کمی در این‌باره باید صبر کنید.

وی با اشاره به پلمب پاساژ آزاد در منطقه ۱۱ عنوان کرد: ساختمان‌های ناایمن در سطح شهر تهران میراثی شوم است که از گذشته باقی مانده و کسانی که در این زمینه تهدید می‌شوند، شهروندان هستند.

زاکانی ضمن اشاره به ناایمن بودن ساختمان آزاد، بیان کرد: اگر صاحبان مغازه ها و کسبه نسبت به تأمین ایمنی پیش قدم باشند، شهرداری کمک‌شان خواهند کرد. اگر صاحبان کسبه پاساژ آزاد پای کار بیایند، حتماً کمک‌شان خواهیم کرد، چرا که وظیفه‌مان است.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین این کار صیانت از شهروندان است. شرایط این پاساژ علاوه بر اینکه برای کسبه خطر دارد، امنیت مراجعه کنندگان را هم به خطر می‌اندازد.  

وی در پایان به خبرنگاران قول داد که علت و موضوع پلمب پاساژ آزاد را شخصاً بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 25325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =