حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در میز خدمت نماز جمعه/ هر هفته مدیر یک سازمان در محل میز خدمت حضور خواهد یافت

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی با اشاره به حضور مدیران شهرداری تهران در محل میز خدمت نماز جمعه گفت: امروز چهارم شهریورماه و هفته آینده، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری در محل مصلی پاسخگوی شهروندان هستند.

سید سعید صدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اعلام اینکه میز خدمت شهرداری تهران از دهم بهمن ماه سال گذشته برقرار شده است، اظهار کرد: این میز در هیچ‌یک از جمعه‌های مدت اخیر تعطیل نشده است.

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالعات مردمی با بیان اینکه مردم معضلات خود را میز خدمت مطرح می‌کنند، یادآور شد: دغدغه‌های مردم به شکل نامه به معاونت‌ها و سازمان‌ها ارسال و پیگیری می‌شود و یا در همان زمان از طریق تماس تلفنی با واحد مربوطه پیگیری جدی و رفع آن صورت می‌گیرد.

صدرزاده همچنین تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با تماس‌های تلفنی امور مطرح شده در میز خدمت را پیگیری و یا اینکه در نماز جمعه بعدی به صورت حضوری موارد را مطرح کنند.

وی با اعلام اینکه مسائل متعددی در حوزه فعالیت سازمان ورزش شهرداری در میان گذاشته شده بود، یادآور شد: تمام این موارد به طور جدی پیگیری شد؛ از طرف کارکنان و مردم اعلام شده بود که مدیران سازمان ورزش پاسخگو نیستند که با توجه به این موضوع تصمیم گرفته شد، مدیرعامل سازمان به همراه معاونین برای حضور در محل میز خدمت شهرداری در مصلی دعوت شوند و بدون گزینش و با شفافیت پاسخگوی شهروندان باشند.

صدرزاده با اشاره به تنوع موضوعات مطرح شده در این حوزه تصریح کرد: با توجه به این مسئله، میز خدمت سازمان ورزش در دو جلسه پیش‌بینی شد که اولین جلسه آن امروز جمعه چهارم شهریور ماه مصادف با هفته دولت و در کنار تمامی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی برپا شد.

وی با بیان اینکه سازمان ورزش اولین مجموعه زیر نظر شهرداری بود که مدیرعامل آن بدون واسطه و تشریفات در محل میز خدمت حاضر شد، گفت: هفته آینده جلسه دوم میز خدمت سازمان ورزش در مصلی برگزار می‌شود.

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی با اعلام اینکه از دو هفته دیگر، محل برگزاری نماز جمعه مجدد به دانشگاه تهران منتقل خواهد شد، تصریح کرد: افرادی که موضوعی در رابطه با سازمان ورزش در نظر دارند، می‌توانند هفته آینده نیز به مصلی مراجعه کنند.

وی از برنامه‌ریزی برای دعوت دیگر سازمان‌ها برای حضور در محل میز خدمت در هفته‌های پیش رو خبر داد و افزود: حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی شهردار تهران با شعار "از شهرداری تا مردم‌داری" کار خود را دنبال می‌کند تا فاصله‌ای بین شهرداری و مردم وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
کد خبر: 25363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =