دعوت جمعی از انبوه‌سازان تهران از رییس سازمان بازرسی شهرداری و طرح مسائل و زمینه‌های تخلف در حوزه شهرسازی

جمعی از انبوه‌سازان پایتخت از رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران برای طرح مسائل و زمینه‌های تخلف در حوزه شهرسازی دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار شهر، داود گودرزی در نشست با انبوه‌سازان پایتخت گفت: دست همه کسانی را که در پی آبادانی تهران و رفاه شهروندان از طرق قانونی هستند، می‌فشاریم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد: در طرح تفصیلی جدید تهران، نکات و دغدغه‌های مردم و سازنده‌ها را تا جایی که با اصول اساسی شهرسازی در تضاد نباشد، لحاظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: سازندگان مسکن اقداماتی را که به صورت قانونی انجام می‌دهند، اما در این مسیر دچار دست‌اندازهای بروکراسی شهرداری‌ می‌شوند، به ما اطلاع دهند.

گودرزی با تاکید بر اینکه رابطه بین انبوه‌سازان و بدنه شهرداری نباید به سمت پرداخت رشوه و زیرمیزی برود، خاطرنشان کرد: با کوتاه کردن فرایند صدور پروانه و شفاف‌سازی آن، زمینه‌های مفسده آمیز را کاهش می‌دهیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در بافت فرسوده و مناطق جنوبی تهران مشوق‌های خوبی برای سازندگان و مالکان پیش‌بینی کرده‌ایم.

در این نشست، انبوه‌سازان پایتخت نیز به مسائلی همچون نواقص طرح تفصیلی کنونی تهران، زمان طولانی صدور پروانه و ایجاد زمینه تخلف و ضرر مالی به دنبال بازدیدها و اعلام نظرها و ارجحیت قائل شدن بین انتخاب ذائقه مردم و قوانین شهرداری و در پی آن بروز تخلفات اشاره کردند.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
کد خبر: 25364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =