نوسازی مخازن مکانیزه با نصب ۱۲۰ مخزن در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۱۲۰ دستگاه مخزن زباله نو در نقاط پرتردد نواحی سه گانه در خیابان های اصلی جانمایی و نصب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با بیان اینکه مخازن زباله مکانیزه یکی از مهم ترین تجهیزات نظافتی شهر در راستای نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی است، گفت: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۱۲۰ دستگاه مخزن زباله نو در نقاط پرتردد نواحی سه گانه در خیابان های اصلی جانمایی و نصب شد.

شنگی تصریح کرد: همچنین به منظور صرفه جویی در هزینه های نگهداشت، حدود ۳۰ مخزن مکانیزه معیوب، بازسازی شده که این روند در حال انجام است و ۱۲۰ مخزن دیگر نیز بازسازی می شود و به چرخه فعالیت برمی گردند.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند، فعالیت گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه به صورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمان بندی شده در حال انجام است.

گفتنی است؛ طی این فعالیت مخازن مکانیزه پس از تخلیه زباله ها، توسط خودروی مکانیزه مخزن شوی شستشو شده و در مرحله بعد نیز اطراف مخزن با استفاده از دستگاه واترجت گندزدایی می شود.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 25386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =