تجلیل از ۱۳ قهرمان کشوری و ملی کشتی در منطقه ۱۵

مراسم تجلیل از ۱۳ قهرمان پیشکسوت کشوری و ملی رشته ورزشی کشتی با حضور شهردار منطقه ۱۵ و رییس اسبق فدراسیون کشتی همزمان با زاد روز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی در مجموعه ورزشی رضویه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه در آیین تجلیل از  قهرمان پیشکسوت کشوری و ملی رشته ورزشی کشتی ضمن گرامیداشت این روز گفت: کشتی ورزش نخست کشور است با افتخارات فراوان و قهرمانان نامی که سرآمد آن ها جهان پهلوان تختی است.

او افزود: مردم علاقه‌ی ویژه ای به کشتی بعنوان ورزش ملی، سنتی و مذهبی دارند و امیدوارم با تامین زیرساخت های لازم و کشف استعدادهای منطقه شاهد آینده روشن تر این رشته ورزشی باشیم.

صباغ ادامه داد: منطقه ۱۵ با یک خانه کشتی در مسعودیه و چهار سالن کشتی حضرت ابوالفضل(ع) و مهر خاوران در ناحیه دو، پامچال در ناحیه ۴ و مجموعه برومند در ناحیه ۵، در خدمت دوستدار ورزش پرطرفدار کشتی از نونهال تا بزرگسالان  است.

این گزارش حاکی است؛ در این مراسم از پیشکسوتان و مدال آوران ورزش کشتی ملی و قهرمانی  منطقه از جمله جعفر لشنی، علی عبادی، جواد لشنی، محمدرضا زند مقدم، احمد زیارتی، ساسان  بزرگی، اکبر و محمود داش خانه، پیمان علیپور و ابراهیم مقدم با اهدای هدیه تجلیل و تقدیر شد.

برپایه این گزارش؛  مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی منطقه ۱۵ به مناسبت روز بزرگداشت کشتی با حضور صباغ شهردار منطقه ۱۵، طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی، رجبی معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه۱۵و  سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران در مجموعه ورزشی رضویه برگزار شد.

انتهای پیام

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 25430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =