نویسنده کتاب «یوما» نگارش داستان تاریخی را آموزش می‌دهد

کارگاه آموزشی فرم و محتوا با حضور مریم راهی نویسنه کتاب «یوما» برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این کارگاه آموزشی که سه‌شنبه هشتم شهریور ماه در کتابخانه پارک شهر برگزار می شود مریم راهی به طرح نکاتی درباره  «داستان کوتاهِ تاریخی-آیینی  و بازآفرینی حوادث تاریخی در داستان‌های امروزی» می‌پردازد. 
ظرفیت این کارگاه محدود است و علاقه‌مندان می توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ برای شرکت در این برنامه ثبت کنند.
کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» روز سه شنبه هشتم شهریورماه ساعت ۱۶ تا ۱۸در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود. این برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی  http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel، صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، و پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir پخش خواهد شد.
مریم راهی کارشناس مترجمی زبان و کارشناسی ارشد زبان‌شناسی است. نویسندگی را از سال ۸۰ آغاز کرد و با چندین نشریه همکاری داشت. تا کنون هفت رمان و مجموعه داستان با عنوان برپا، یوما، فردا مسافرم، در خواب‌هایم، گنامینوها قدر آدم را نمی‌دانند، ابژه لاو، به امین بگو دوستش دارم...به چاپ رسانده است. راهی هم اکنون، علاوه بر داستان‌نویسی به کارشناسی کتاب، ویراستاری و مدرسی داستان‌نویسی نیز مشغول است. 
گفتنی است، نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» با موضوع زندگی حضرت خدیجه(س) با مشارکت مدیریت آفرینش های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه ها عمومی کشور آغاز به کار کرد. علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینی‌مال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) تا پایان شهریور ماه به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوای نهاد به نشانی www.samakpl.ir یا از طریق نشانی bimesal۱۴۰۱@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام 

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 25453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =