اجرای برنامه «آبروی محله» مقابل منازل ۵ شهید معظم منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: برنامه «آبروی محله» از امروز همزمان با آغاز ماه صفر مقابل منازل ۵ شهید معظم منطقه ۱۵ برگزار می شود.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد حسن رجبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه صفر گفت: برنامه «آبروی محله» از امروز همزمان با آغاز ماه صفر مقابل منازل ۵ شهید معظم منطقه ۱۵ با همکاری شهرداری ناحیه ۲ و اداره ایثارگران منطقه برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه پیش از اجرای برنامه کوچه منتهی به منزل خانه های معظم شهدا توسط عوامل ناحیه شست و شو و با چیدمان صندلی آماده سازی می شود افزود: برنامه سخنرانی، مدیحه سرایی و اجرای سرود و دکلمه با حضور مردم  مومن و ولایی محل، ائمه جماعات، بسیجیان و خانواده معزز شهدا به اجرا درمی آید.

رجبی ادامه داد: این طرح به مدت ۵ روز به ترتیب در منازل شهیدان دفاع مقدس شهید احمد حاجیان، محمد صادق ربیعی، کریم شریفی، مراد صفری اردی و محمد حسین اقبالی در ساعت ۱۸ انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه گفت: سرکشی و دیدار با  خانواده شهدا از جمله وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و باید با الگو گرفتن از عملکرد شهدا و عمل به وصایای امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت رسیدن به کمال معنوی گام برداریم.

او با اشاره به اینکه اقتدار، امنیت و آسایش امروز ما به حرمت خون شهدا و فداکاریهای خانواده معظم شهدا است، گفت: منطقه ۱۵ خاستگاه دو هزار شهید والا مقام دفاع مقدس است و تلاش کردیم با تکریم خانواده معزز و معظم شهدا به کارخودمان برکت دهیم.

انتهای پیام

۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 25483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =