تنها سالن برگزاری جلسه مربوط به شهرداری بوده است/برنامه و مسئولیت اداره جلسه ارتباطی به شهرداری منطقه نداشته/فیلم برای یکسال پیش است

صبح امروز ویدئویی با عنوان پاسوربازی مدیران شهرداری منطقه ۸ در فضای مجازی منتشر شد که ارتباطی با شهرداری این منطقه ندارد.

به گزارش شهر، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان «پاسوربازی مدیران شهرداری منطقه ۸»، روابط عمومی شهرداری این منطقه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در متن اطلاعیه آمده است:

همان‌طور که در فیلم‌های تکمیلی از این مراسم که بخشی از آن به صورت تقطیع‌شده در فضای مجازی منتشر شده، مشخص است این جلسه توسط «دبیران شورایاری منطقه» برای تقدیر و تشکر از کلانتری محل در هفته فراجا برگزار شده است.

لازم به ذکر است شهرداری منطقه تنها سالن جلسات شهرداری منطقه ۸ را در اختیار آنها قرار داده بود و بدیهی است عنوان برنامه و مسئولیت اداره جلسه هیچ ارتباطی به شهرداری منطقه نداشته است. 

به اطلاع شهروندان شریف تهرانی می‌رساند این برنامه در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ برگزار شده و این‌که چرا یک جریان رسانه‌ای فیلم این جلسه را بعد از گذشت یک‌سال با عنوان «پاسوربازی مدیران شهرداری منطقه ۸» منتشر کرده، جای تأمل دارد. 

گفتنی است؛ شهرداری منطقه ۸ حق قانونی خود را برای پیگیری اتهامات وارده در فضای مجازی محفوظ می‌دارد. 

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 25505

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =