اخذ تاییدیه ایمنی ۳ ساختمان در منطقه ۸

در آخرین جلسه کمیته ایمنی شهرداری منطقه هشت، اخذ تاییدیه ایمنی ۳ ساختمان که پیشتر جزو ساختمان های پرخطر شناسایی شده بودند تایید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، در جلسه ای که صبح سه شنبه- ۸ شهریور ۱۴۰۱- با حضور ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط زیست، نیک نژاد معاون معماری و شهرسازی، پورنظری معاون اجتماعی و فرهنگی و نمایندگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد هر یک از شهرداران نواحی سه گانه گزارشی از وضعیت ساختمان های نا ایمن و در حال ایمن سازی ارائه کردند.
بر اساس این گزارش تا تاریخ هفتم شهریور ۱۴۰۱ در ناحیه یک در مجموع ۶۰ ساختمان ناایمن و ۳ ساختمان پرخطر شناسایی شده است.
همچنین در ناحیه دو ۵ ساختمان نا ایمن وجود دارد. هیچیک از ساختمان های این ناحیه در حال حاضر پرخطر نیست و یک ساختمان هم اقدامات ایمن سازی را آغاز کرده است.
این گزارش می افزاید که در ناحیه سه ۱۲ ساختمان ناایمن وجود دارد و همانند ناحیه دو ساختمان پرخطری ندارد. از این میان ۵ ساختمان نیز عملیات اجرایی برای ایمنی سازی را آغاز کرده اند و ۲ ساختمان نیز تاییدیه لازم را دریافت کرده اند.
بر اساس گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی طی سه سال گذشته یک هزار و ۸۵۰ اخطاریه و دستورالعمل برای منطقه ۸ صادر شده است که از این میان برخی از ساختمان بیش از سه بار اخطار دریافت کرده اند.
این گزارش می افزاید که ۶۵ مکان پرخطر در این منطقه وجود دارد که۱۹ ساختمان آن در حال اجرای دستورالعمل ایمنی هستند و ۳ مورد هم تا کنون تاییدیه مربوطه را اخذ کرده اند.

انتهای پیام 

۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 25573

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =