سه بازار میوه و تره‌بار در منطقه ۸ راه‌اندازی می‌شود

شهردار منطقه ۸ در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه را مطرح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی بعداز برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: با توجه به تأکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه‌های خدماتی به ویژه میادین میوه و تره‌بار؛ در بازدید مدیرعامل این سازمان از ظرفیت‌ بازار و میادین سطح منطقه؛ احداث سه بازار  پیشنهاد شده است.

شهردار منطقه۸ با اشاره به بازدید میدانی و بررسی املاک موجود در سطح منطقه افزود: به‌واسطه کمبود زمین و ملک در سایر محلات و بافت متراکم منطقه، بعد از نیازسنجی و با توجه به پراکندگی و همجواری با محلات مجاور، سه بازار در نقاط مختلف محله فدک از سوی شهرداری منطقه۸ به سازمان میادین شهرداری پیشنهاد و و این فضاها رصد شد.

 تنهایی ادامه داد: هم اکنون هفت میدان تره‌بار در شش محله منطقه به صورت روزانه فعالیت می‌کنند و در تلاش هستیم با پیگیری و رفع مشکلات و تجهیز میادین تره بار در محله سبلان و محله فدک، بازارهای موجود راه اندازی و دسترسی شهروندان به خدمات آسان‌تر شود.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با همراهی فاطمه تنهایی بعد از بررسی ظرفیت‌های سطح منطقه با حضور در بازار تره بار اکبری محله دردشت، بر رفع مشکل و خدمت رسانی بهینه تاکید کرد و دستوراتی را جهت غرفه ها و تغییراتی در نقشه داخلی و راه اندازی غرفه گوشت و مرغ به معاونین ابلاغ کرد تا سطح خدمات رسانی به شهروندان ارتقا یابد.

 انتهای پیام

۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 25564

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =