برخورد با نصب رفیوژها توسط اشخاص در معابر/ شهروندان تخلفات را به ۱۳۷ اعلام کنند

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان اینکه نصب رفیوژ توسط شهروندان در سطح شهر تخلف است، تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهم در صورت مشاهده موارد تخلف با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا برخورد لازم انجام شود.

سید امیر فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار شهر، درخصوص اقدام برخی شهروندان خصوصا کسبه در نصب رفیوژ مقابل ملک خود اظهار کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، مساله را با ۱۳۷ در میان بگذارند و معاونت حمل و نقل شهرداری های مناطق موظف به پیگیری مساله هستند چراکه هرکسی به راحتی نمی تواند رفیوژ در معابر نصب کند.

فتاحیان با بیان اینکه دو نوع رفیوژ ثابت و پرتابل وجود دارد، یادآور شد: مسئولیت رفیوژهای پرتابل قطعا در حوزه شهرداری مناطق است و رفیوژهای پرتابل نیز در هر محلی نصب شود، معاونین ترافیک مناطق می توانند دستور حذف آن را بدهند.

وی همچنین تصریح کرد: رفیوژ در برخی مواقع در حاشیه معابر نصب می شود که معاونین حمل و نقل مناطق، نصب آن را در دستور کار قرار می دهند که پارک حاشیه ای اتفاق نیفتد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران اعلام کرد: اگر نصب رفیوژ در فضاهایی غیر از اماکن مصوب شهرداری تهران باشد، مردم می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند و قطعا ما برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 25511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =