سالن چندمنظوره و استخر سرپوشیده شهربانو منطقه ۵ بازگشایی شد

سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده مجموعه شهربانو منطقه ۵ پس از نزدیک به سه سال تعطیلی بازگشایی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ،آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی و بازگشایی مجدد استخر شهربانو منطقه ۵ با حضور مشاور شهردار تهران مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران شهردار منطقه۵ ،دبیر کمیته ورزش شورای اسلامی شهرتهران، خانواده شهید مدافع حرم انصاری، قهرمان ملی‌پوش شنا خانم کناری و جمعی از بانوان نخبه و فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در حاشیه برگزاری آیین افتتاح مجموعه چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها، استخر سرپوشیده این مجموعه نیز تعطیل شد و بعد از آن هم به مشکلات تاسیساتی خورد و حالا بعد از سه سال بازگشایی شد. مجموعه ورزشی بدنسازی در شهربانوی منطقه ۵ نیز جزو یکی از بهترین و تخصصی ترین مجموعه های سرپوشیده بدنسازی زیر مجموعه شهرداری است. 

شریفی با بیان اینکه با قرارداد توسعه و مشارکتی که با بخش خصوصی بستیم از فضای بسیار زیاد و مساحت خوبی که این مجموعه دارد استفاده بهینه می شود تاکید کرد: در فاز اول سالن بدنسازی سرپوشیده و چندمنظوره و استخر پوشیده بازگشایی شد و در فاز دوم استخر روباز و بازی های توپی بانوان ظرف دوماه آینده به بهره برداری می رسد.

گفتنی است مجموعه شهربانو منطقه ۵ از سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه های شهربانو در سطح تهران است و بعد از شهربانو منطقه ۱۵ بزرگترین استخر سرپوشیده را دارد. این مجموعه در روزهای عادی بین ۱۵۰۰ تا ۶ هزار نفر در قسمت های مختلف پذیرش دارد. این مجموعه شامل کتابخانه ، قرائت خانه، سالن مشاوره، کلاس های آموزشی زبان و موسیقی ، نقاشی و سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۷۰ نفر، مهدکودک، مجموعه سرپوشیده مجهز بدنسازی و سالن ورزش های هوازی و ریتمیک است.

انتهای پیام 

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 25617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =