تامین نیازهای ترافیکی در شریان‌های عبوری منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از تامین نیازهای ترافیکی این منطقه باهدف ایمن سازی،آرام سازی و روان سازی ترافیک در شریان های عبوری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره به اجرای اقدامات ترافیکی در شریان های عبوری منطقه گفت: در این راستا عملیات تعمیر و نصب گاردریل و پایه چراغ راهنمایی در بزرگراه های بسیج، محلاتی  اجرا شده است.
وی با اشاره به نصب تابلوهای هدایت مسیر، تجهیزات ترافیکی، علائم افقی همچنین  بلوک عابر پیاده و خط کشی سرعتگاه در نقاط نیازسنجی شده افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی معابر، ساماندهی ترافیک و محورهای عبوری منطقه در مسیرهای اصلی و فرعی عملیات، خط کشی های محوری و عابر پیاده انجام شده و ادامه دارد.  
سالاری پور با اشاره به اهمیت وضعیت مناسب بودن معابر و ترافیک به عنوان نیازهای معلولان در سطح فضاهای شهری گفت: برای رضایت مندی بیشتر افراد دارای معلولیت  علاوه  بر مناسب سازی  بوستان های منتخب برای سهولت دسترسی این افراد به ساختمان شهرداری، علائم افقی خط کشی پارک معلولان در این محدوده  ایجادشد.  
به گفته وی؛طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت از دیگر فعالیت های حوزه ترافیک است که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه به اجرا در آمده است.
سالاری پور در این باره گفت: با توجه به اینکه  تعداد زیادی از تصادفات پایتخت در بیشتر مناطق را موتورسیکلت‌ها تشکیل می‌دهند، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف  در محورهای اصلی منطقه از جمله بسیج  و تقاطع های پر تردد چون ائمه اطهار اجرایی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای  این طرح گام موثری در جهت کاهش تصادفات موتورسیکلت‌ها و نظم بخشی ترافیکی در منطقه بر میداریم. 

انتهای پیام 

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 25664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =