تکریم کارکنان پیش‌شرط تکریم ارباب رجوع است

شهردار منطقه۲ در مراسم تجلیل از کارمندان برتر منطقه با بیان اینکه تامین رضایت شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است، گفت: تکریم نیروی انسانی پیش شرط تکریم ارباب رجوع است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی در مراسم تجلیل از کارمندان برتر که با حضور مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران و جمعی از معاونین ، مدیران  و کارمندان منطقه برگزار شد گفت: سرمایه  انسانی ارزشمندترین و بزرگترین ذخیره هر کشوری است و مقام معظم رهبری همیشه براین موضوع تاکید دارند.
وی افزود: موجودیت شهرداری  به عنوان یک نهاد خدمتگزار که خدمات شبانه روزی به شهروندان ارائه می کند بر وجود عنصری با عنوان «کارمند» معنا و مفهوم می یابد، آنها ایثارگرانه با تمام توان پای کار هستند و هر خدمتی که در مجموعه  ارائه می شود بدون شک نمی توان  نقش آفرینی  و تاثیر گذاری  کارمندان را نادیده گرفت.
صالحی با قدردانی از تلاش های همه کارمندان در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای خدمت به مردم، تصریح کرد: تمام کارمندان منطقه خوب و نمونه هستند و  امروز  به نمایندگی از تمامی همکاران از تعدادی تقدیر می شود.
شهردار منطقه ۲ افزود: امید می رود با همت و همراهی یکدیگر بتوانیم گامهای موثری را در راستای اهداف سازمانی  و تامین رضایت شهروندان برداریم .
رضا قهرمانی،مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران  در ادامه این مراسم با  اشاره به اینکه مجموعه نیروی انسانی سرمایه بزرگ هر سازمانی است، افزود: این مساله برای شهرداری تهران نیز اهمیت دارد چرا که مجموعه ای با تخصص های فراوان در شهرداری تهران فعالیت می کند و ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه شهردار تهران همواره بر تکریم نیروی انسانی تاکید دارد، بیان کرد:  به طور حتم بخش عظیمی از فعالیت‌های شهرداری بر دوش شما کارمندان عزیز و گرانقدر قرار دارد و اطمینان کامل داریم ، شما تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت های قانونی، پیشرفت نظام اداری و اعتلای مجموعه به کار می گیرید.
وی افزود: امروز فرصتی فراهم شده است تا از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند کارمندان صدیق و پرتلاش منطقه قدردانی کنیم. 

انتهای پیام

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 25843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =