بازدید مدیران ارشد شهرداری شیراز از پروژه‌های تعمیرات تخصصی و مقاوم‌‎سازی پل‌های شهر تهران

مدیر تعمیر و نگهداری ابنیه و تاسیسات معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز و هیئت همراه از پروژه های تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل های شهر تهران بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی پورشاسب، معاون فنی و اجرایی شرکت یادمان سازه گفت: پیرو جلسات کمیته تخصصی نگهداری و تعمیرات ذیل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز طی بازدید از عملیات تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل های شهر تهران در جریان روند این پروژه ها قرار گرفتند.

پورشاسب از امکان انتقال دانش فنی مقاوم سازی پل های شهر تهران و همچنین بررسی انعقاد تفاهمنامه همکاری فی ما بین شرکت یادمان سازه و اداره تعمیر و نگهداری معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز به منظور مقاوم سازی پل‌های این شهر سخن گفت و از توجه کلانشهرها به موضوع نگهداشت و مقاوم سازی ابنیه و زیرساخت‌های شهری ابراز خرسندی کرد.

علیرضا میرزایی مدیر تعمیر و نگهداری ابنیه و تاسیسات معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز تجربه شرکت یادمان سازه درخصوص مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل های شهر تهران را با توجه به وجود بیش از ۷۵۰ دستگاه پل در شهر تهران، تجربه ای ارزشمند دانست و خواهان گسترش همکاری با شرکت یادمان سازه در این خصوص شد.

به گفته میرزایی تعدادی از پل‌های شهر شیراز نیاز به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای دارند و تجربه شهرداری تهران و شرکت یادمان سازه در این خصوص می تواند به تسریع در این امر کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 25904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =