بهسازی ۱۳۶ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۵

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۵ گفت: طی ده ماه گذشته بیش از ۱۳۶ هزار مترمربع از معابر جنوب شرق تهران در راستای نگهداشت شهر بهسازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: اجرای بهسازی آسفالت معابر به صورت لکهگیری - نوار حفاری - روکش دستی و روکش ماشینی با هدف دستیابی به استانداردهای قابل قبول معابر و نگهداشت شهر طی ده ماه گذشته با جدیت انجام شد.

او با اشاره به اینکه نگهداشت معابر شهر از نظر ایجاد سهولت در تردد عابرین و وسایل نقلیه از اولویتهای حوزه فنی و عمران منطقه است، خاطر نشان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت معابر با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ارتقاء کیفیت رو سازی آسفالت و همچنین اصلاح شیب بندی معبر به منظور هدایت آبهای سطحی  و بهبود منظر شهری منطقه به اجرا درآمد.

روحانی افزود: در این راستا بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت پخش شد و معابر نواحی هفتگانه با بهره گیری از  ۲۴۶۵۹ مترمربع آسفالت دستی و ۱۱۱۴۶۵ مترمربع آسفالت ماشینی بهسازی شد.

او اضافه کرد: این عملیات در سطح محدوده معابر منطقه با اولویت بازدید میدانی، نظر شورایاران، گزارشات مردمی در سامانه  ۱۳۷ پلاس و کارشناسی نواحی انجام شده است.

معاون فنی و عمران منطقه به سایر اقدامات انجام شده اشاره کرد و یادآور شد: ۵۶۴۱ مترطول تک جدول، ۹۰۲۳ مترطول کانیو، ۲۶۰۷ مترطول نهر، ۱۰۱۳۵ مترمربع پیاده روسازی، ۴۴۵ مورد مرمت و همسطح سازی دریچه و تعویض ۱۴۲ عدد دریچه در نواحی هفتگانه ازجمله این اقدامات طی این مدت است.

انتهای پیام 

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 25923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =