۷۵ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۲ بهسازی می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ از آسفالت و بهسازی ۷۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه، طی هفته آتی و به منظور اجرای طرح خدمت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی از شروع طرح خدمت طی بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ شهریور در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح خدمت در مناطق ۲۲گانه به منظور مرمت معابر آسفالتی در سطح مناطق، جلسه برنامه‌ریزی برای انجام این طرح در منطقه با حضور معاونان فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و محیط زیست در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که طرح خدمت با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری، همچنین ارتقای سطح رضایتمندی آنها به اجرا درمی‌آید، افزود: طی این جلسه معابر مورد نظر هر یک از معاونت‌ها اعلام شده و طبق برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی، ۷۵ هزار مترمربع از سطح معابر منطقه در طول یک هفته بهسازی خواهد شد.

دراین‌باره المیرا عبدالله‌زاده، معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۲ توضیح داد: بر اساس مصوبات این جلسه و مطابق با دستور شهردار محترم منطقه، حدود ۱۳ هزار تن آسفالت در معابر اصلی منطقه همچون خیابان جمهوری، خیابان مصطفی خمینی، خیابان ۱۷ شهریور، میدان امام خمینی و خیابان‌های ایران، امیرکبیر، شهید قائدی، کفایی امانی، صاحب‌جمع، انبار گندم، امام موسی صدر، نور محمدی،  ادیب الممالک و...  با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح که در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس به اجرا درمی‌آید، می‌تواند با توجه به افزایش بار ترافیکی در این ایام به تسهیل تردد شهروندان کمک کند.

انتهای پیام/

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 25935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =