استفاده از بیش از ۷ هزار تن آسفالت برای نوسازی معابر

شهردار منطقه۱۱ تهران اعلام کرد: با هدف جلب رضایت شهروندان وارتقا خدمات نگهداشت شهر با محوریت موضوعات عمرانی، طی یک هفته "طرح خدمت" در محلات ۱۷ گانه منطقه۱۱ اجرا می شود .

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی گفت: طرح خدمت با حضور معاونت های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران در مدت یک هفته در سطح منطقه ۱۱ اجرا می شود .
او افزود: در این طرح طی یک روز بیش از ۱۰۰۰ تن آسفالت برای نوسازی معابر در محلات استفاده می شود و تمامی خدمات شهری شامل نظافت، شست و شو، لایروبی، اقدام برای حذف جانوران موذی و سایر اقدامات با بسیج کلیه عوامل اجرایی انجام می شود .

موسوی،  نوسازی و بازسازی مخازن،زیر مخزنی ها پوشانندگی و رنگ آمیزی جداره های شهری، روکش و لکه گیری آسفالت، رفع مشکلات المان های ترافیکی و پل های مکانیزه، مبارزه با جانوران مضر شهری و بازپیرایی و روشنایی بوستان ها را از جمله اقدامات اجرایی در این طرح دانست.

شهردار منطقه۱۱ گفت: کلیه عوامل اجرایی نواحی ۱۷ گانه منطقه ۱۱ از ۱۹ لغایت ۲۵ شهریور برای اجرای این طرح بسیج شده اند و نهادهای نظارتی نسبت به کیفیت ارایه خدمات نظارت می کنند .

انتهای پیام 

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 25968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =