برپایی موکب تکیه ملت در میدان رسالت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برپایی پویش آیینی زندگی حسینی تحت عنوان موکب تکیه ملت تا پایان ماه صفر در میدان رسالت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، " اسمعیل قضاتلو" با اعلام تدوام برگزاری پویش آیینی زندگی حسینی در ماه صفر گفت: موکب تکیه ملت با اجرای ویژه برنامه های عفاف و حجاب و با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی گروه های مردمی جهادی و داوطلب منطقه تا پایان ماه صفر در میدان رسالت برپا است.

او در تشریح برنامه های موکب تکیه ملت گفت: این برنامه ها شامل پذیرایی ، دسته روی نوجوان به همراه طبل و سنج و مرثیه سرایی، چارپایه خوانی ، خدمات گروههای گفتمانی تبلیغی با عناوین جهادتبیین ، ترویج فرهنگ مهدویت ، ترویج فرهنگ عاشورا، ترویج مولفه های تمدن اسلامی ، تعزیه ، نقالی ،پرده خوانی ، سنج و دمام زنی است که هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در میدان رسالت برای شهروندان در حال برگزاری است .

قضاتلو با اشاره به مشارکت گروه های مردمی در برگزاری مراسم گفت: موکب تکیه ملت به همت اداره فرهنگی و با همراهی و مشارکت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه ، هیات های نوجوانان مساجد ، پایگاه های بسیج و حسینیه ها برگزار می شود.

انتهای پیام 

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 25986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =