بسیج عوامل خدمات شهری برای اجرای طرح خدمت در منطقه۱۱

معاون خدمات شهری منطقه ۱۱ از اجرای طرح راه خدمت و بسیج کلیه عوامل اجرایی در این منطقه با محوریت موضوعات خدمات شهری و ساماندهی و بازپیرایی فضای سبز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، احمد مهرابی از ارائه خدمات شهری در طرح راه خدمت خبر داد و گفت: خدمات شهری از ۱۹ تا ۲۶ شهریور با ارائه خدماتی همچون بازپیرایی فضای سبز،روشنایی معابر، مکانیزه کردن پل ها و رنگ آمیزی دیوارهای بد منظر در خدمت شهروندان خواهد بود.

معاون خدمات شهری این منطقه با اشاره به جزئیات خدمات شهری و ساماندهی در این هفته گفت: ارسال مخازن فلزی معیوب جهت تعمیر و استفاده مجدد، اعزام تانکرهای آب به جهت آب پاشی معابر، اعزام گروه های جمع اوری سگ های ولگرد و توزیع طعمه  مسموم  از اقدامات این طرح خواهد بود.

مهرابی درباره نظافت و شست و شوی پل ها تصریح کرد: نظافت و شست و شوی پل های مکانیزه و در صورت لزوم پلی کربنات کردن این پل ها در چهار ناحیه منطقه ۱۱ در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری منطقه ۱۱ تصریح کرد:  علاوه بر بازپیرایی بوستان ها،نصب لوازم بدنسازی، کفپوش  زمین بازی کودکان و بازسازی سرویس های بهداشتی نیز در هر چهار ناحیه اجرا خواهد شد.

مهرابی در انتها خاطر نشان کرد: در معابر محلات ۱۷ گانه، رنگ آمیزی و پوشانندگی دیوارهای بدمنظر نیز در دستور کار قرار دارد و کلیه اقدامات با بسیج عوامل اجرایی خدمات شهری طی یک هفته انجام می شود .

انتهای پیام 

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 25997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =