فعالیت شبانه روزی ۵۰۰ نفر از نیروهای سازمان پسماند شهرداری تهران به منظور نظافت معابر شهر نجف

نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف از فعالیت ۵۰۰ نیروی پاکبان مناطق ۲۲ گانه تهران و سازمان بهشت زهرا (س) برای خدمت رسانی در نجف خبر داد.

علیرضا رباطی در گفت وگو با شهر، در تشریح اقدامات سازمان پسماند شهرداری تهران در نجف اشرف، گفت: بنابر دستور ستاد اربعین وزارت کشور، مواکبی که باید در شهرهای عراق فعالیت کنند از ۱۶ شهریور، در محدوده‌های خود مستقر شده‌اند.

نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف با بیان اینکه نیروهای سازمان پسماند شهرداری از پانزدهم شهریور برای خدمت رسانی و پاکبانی در نجف مستقر شده اند، افزود: ۵۰۰ نفر از پاکبانان مناطق ۲۲ گانه و سازمان بهشت زهرا (س) در دو شیفت ۲۰۰ نفره و یک شیفت ۱۰۰ نفره فعالیت می‌کنند.

رباطی در ادامه سخنان خود، توضیح داد: ۲۰۰ نفر از ساعت ۶ صبح تا یک ظهر، ۲۰۰ نفر دیگر از ۲ بعدازظهر تا ۱۱ شب و ۱۰۰ نفر از ۱۱ شب تا ۶ صبح در محدوده ها مشخص شده مستقر هستند و فعالیت می‌کنند.

به گفته وی؛ ماشین آلات تخصصی اعم از زباله کش ۶ و ۸ تنی و مخازن غلطان نسبت به جمع آوری زباله ها پس از دپو و کیسه کردن اقدام کرده و در مرحله آخر زباله ها را به خارج از شهر حمل می‌کنند.

نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف با بیان اینکه علاوه بر ۵۰۰ نفری که از شهرداری تهران در محدوده نجف اشرف مستقر شدند، ۵۰۰ نفر دیگر توسط شهرداری مشهد در حال فعالیت هستند، افزود: نیروهای شهرداری مشهد از ۱۶ شهریور در شارع حولی از ابتدای محدوده بلدیه قدیم نجف تا صوره العشین و عمود نود جاده کربلا مشغول فعالیت هستند.

رباطی در سخنان پایانی خود از قدردانی مجموعه بلدیه نجف از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهرداری ها به ویژه شهرداری تهران و مشهد خبر داد. 

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 26013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =