تقدیر دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور از معاونت امور فرهنگی و اجتماعی متروی تهران

مشاور وزیر و دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور از اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، محسن خاکی دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ماه‌های گذشته یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر تبلیغ حجاب با شیوه‌های نوین بوده گفت: عملکرد خوب مترو در این حوزه موردتوجه نهادها و مسئولان نظام نیز قرار گرفته است.
 وی ضمن قدردانی از مترو به‌منظور همراهی خوب با گروه‌های "دختران چادری" ، "پویش فرشتگان سرزمین من" ، "مثل هانیه" و "سلالة الولایة" افزود: باید زمینه اجرای این طرح ها در ایستگاه‌ها با همکاری بخش‌های فرهنگی و اجتماعی به روال سابق تداوم یابد.
گفتنی است متروی تهران به‌منظور هم‌افزایی در امر عفاف و حجاب در طی ماه‌های محرم و صفر میزبان گروه‌های "دختران چادری" ، "پویش فرشتگان سرزمین من" ، "مثل هانیه" و "سلالة الولایة" بوده است.    
در طی فعالیت این گروه‌ها جهت ترویج فرهنگ حجاب بین دختران و زنان اقداماتی شامل توزیع گلدان‌های کوچک گل طبیعی، اهدای پیکسل و کارت مخصوص پویش، تقویم مادر مهربان، تقویم مهدوی، انواع پوسترهای فرهنگی مهدوی به زنان و دختران صورت پذیرفته است.
این فعالیت‌ها باهدف معرفی ارزش بانوان و ترویج حجاب انجام می‌شود و در این برنامه اهمیت حجاب و عفاف برای دختران به‌ویژه نوجوانان تبیین می‌شود.

انتهای پیام 

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 26080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =