خدمات‌رسانی شهرداری پایتخت در راهپیمایی اربعین بسیار موثر و ارزشمند است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: شهرداری تهران به خوبی در مرزها مستقر شده و خدماتی که به زائران ارائه می‌دهد، اثرگذار و ارزشمند است.

مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به تلاش طرف عراقی در حماسه اربعین، اظهار کرد: نمی توانیم بگوییم عراق به تعهدات خود عمل نکرده است؛ چراکه قطعا هر آنچه داشته به میدان آورده و تریلی‌های نظامی و کفی را هم برای جابجایی زائران در اختیار قرار داده اما چون تعداد زائران زیاد است، این میزان امکانات کافی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران در مرزها مستقر است و به زائران خدمات‌رسانی می کند، اظهار کرد: نیروهای شهرداری در آن سوی مرزها نیز مستقر هستند اما تعداد زائران بسیار فراوان است و درواقع آنجا امکانات طرف عراقی بحث مهم است که بضاعت‌شان در حد تعداد بالای زوار نیست.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری قطعاً اثرگذاری زیادی دارد، یادآور شد: اقداماتی که شهرداری در مرز انجام می‌دهد بسیار ارزشمند است و همین که مردم از خدمات این سوی مرز شکایتی ندارند و گلایه آنها خارج از مرزهاست، نشان می‌دهد که اقدامات به خوبی انجام شده است.

چمران با اشاره به حضور مناطق شهرداری تهران در مرزها تصریح کرد: نیروها کماکان در مرزها مستقر هستند. به عنوان مثال شهردار منطقه دو و پنج دو روز پیش به کشور بازگشتند. آنها و البته چندین منطقه و سازمان شهرداری تیم‌های خود را به مرزها اعزام کرده‌اند تا بتوانند بهترین خدمات را به زائران ارائه دهند.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 26098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =