لایروبی ۳۸۰ متر از انهار در منطقه ۱۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از لایروبی و کانیو تراشی ۳۸۰ متر از انهار در سطح نواحی چهارگانه این منطقه طی دومین روز از طرح راه خدمت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱، احمد مهرابی از اقداماتی همچون بازپیرایی فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و رفت و روب خدمات شهری در طرح راه خدمت خبر داد و گفت : در بخش رفت و روب خدمات شهری ۳۸۰ متر از انهار سطح منطقه لایروبی ‌و کانیو تراشی شد. علاوه بر آن ۴۲۶۰۰ متر مربع از معابر سطح منطقه نیز رفت و روب و پاکسازی شد.

مهرابی درباره جزییات رفت و روب خدمات شهری گفت: بازسازی، رنگ امیزی ‌و تعمیر مخازن نیز از بخش های این طرح بوده است.تاکنون ۷۰ مورد از مخازن نواحی چهارگانه بازسازی، تعمیر، شست و شو و رنگ امیزی شده اند.

معاون خدمات شهری همچین در بخش رفت و روب خدمات شهری به رنگ امیزی جداره های شهری، شست و شوی معابر و همچنین پاکسازی باغچه ها اشاره کرد.

مهرابی تصریح کرد: در بخش زیباسازی منظرشهری  ۱۵۰ متر مربع از جداره های شهری در ناحیه ۴ این منطقه رنگ امیزی شد.

مهرابی در نهایت به عملیات بازپیرایی فضای سبز اشاره کرد و افزود : در مجموع ۱۱۰۰ متر مربع علف کشی و کندوکوب در سطح نواحی چهارگانه در این طرح صورت گرفته. همچنین عملیات های چاله زنی، آبیاری و کاشت نهال نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط معاونت خدمات شهری است .

انتهای پیام 

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 26120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =