تخریب یک ساختمان ناایمن در خیابان اسدآبادی منطقه ۶

شهردار ناحیه ۶ منطقه ۶ از تخریب یک ساختمان ناایمن در ناحیه با پیگیری و همکاری اداره حقوقی منطقه براساس حکم قضایی خبر داد و گفت: پس از طی مراحل قانونی و عدم اقدام مالکین با حکم دادستان به منظور حفظ ایمنی شهروندان و همسایگان این ملک، ساختمان ناایمن تخریب شد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶،  حسینعلی بیگی شهردار ناحیه شش با تشریح جزئیات این خبر گفت: در فرودین ماه سال ۱۴۰۱ مالک طبقه اول این ساختمان قدیمی اقدام به بازسازی غیراصولی در واحد خود می کند که همین موضوع باعث ریزش طبقات بالای ساختمان می شود. البته بلافاصله توانستیم دستور رفع خطر و تخریب تا مرحله صفر صفر تراز زمین را اخذ کنیم، متاسفانه علی رغم ارسال اخطار، مالک با یک اقدام غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز ناایمن می کند.
وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام به موقع همکاران، طی مراحل قضایی  و اخذ حکم تخریب از نهادهای ذیربط، بلافاصله پس از دریافت حکم در ۱۳شهریور ماه ۱۴۰۱ عملیات تخریب در همان روز اجرایی شد.
بیگی در پایان افزود: برای اینکه ریزش این ساختمان به ملک‌های همسایه خسارت وارد نکند و وضعیت بحرانی‌تری در محله ایجاد نشود، این ملک به‌طور کامل تخریب شد و به‌زودی مالکان با حمایت شهرداری اقدام به ساخت خانه خواهند کرد.
انتهای پیام 

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 26170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =