ارائه سه هزار و ۳۰۰ خدمت در پنج روز از سوی کاروان پزشکی شرکت شهر سالم به زائران و خادمان اربعین

رئیس کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از ارائه ۳۳۰۰ خدمت به ۱۶۰۰ زائر و خادم در چهار مرکز درمانی شرکت شهر سالم در شهرهای نجف و کربلا و عمود ۷۰۷ در مسیر این دو شهر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی درباره خدمات مراکز درمانی  شهرداری تهران در پنج روز نخست مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: فعالیت‌های مراکز شرکت شهر سالم در شهر نجف، منتزع الحسین و صحن عقیله شهر کربلا و موکب علی بن موسی‌الرضا (ع) در عمود ۷۰۷ از روز چهارشنبه شانزدهم شهریورماه با حضور ۶۸ پزشک، پرستار، تکنسین فوریت‌های پزشکی و عوامل پشتیبانی و روابط عمومی شرکت آغاز به فعالیت کرده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به تجربه خود در ارائه خدمت درمانی در اربعین سال‌های گذشته گفت: امسال استقبال از مراسم پیاده‌روی اربعین نسبت به سال‌های گذشته به مراتب بیشتر است و به همین نسبت تعداد مراجعان به مراکز ما نیز افزایش داشته است. به طوری‌که تا امروز ۱۶۰۰ تن از زائران و خادمان اربعین جهت دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به مراکز ما مراجعه کرده‌اند و بیش از ۳۳۰۰ خدمت نیز دریافت کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به بازدید میدانی خود از چهار مرکز شرکت شهر سالم در عراق از ایثار و روحیه و همت بلند کادر درمان داوطلب در کاروان شرکت تقدیر کرد و یادآور شد: مراکز درمانی شرکت شهر سالم تا روز ۲۷ شهریور به فعالیت شبانه‌روزی و رایگان خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام 

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 26185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =