لزوم حفظ یادمان‌های شهدا برای نسل‌های آینده

شهردار منطقه ۱۴ در آیین رونمایی از تابلو و پلاک کوبی شهید «مرتضی مقدس» در معبر منطقه بر لزوم حفظ یادمان های شهدا، شناسایی و انتقال این هویت به نسل های آینده تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با گرامیداشت یاد شهدا و  خانواده شهید والامقام مرتضی مقدس گفت: شهدا با نثار جان خود، امنیت، عزت و اقتدار را به میهن هدیه دادند و ما همیشه مدیون شهدا هستیم
   
شهردار منطقه با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، اظهار داشت: خدمت به   خانواده های شهدا افتخار است ودر مدیریت شهری  به عنوان  خدمتگزار  مردم وظیفه داریم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی با ارزشمند برشمردن نامگذاری خیابان های شهر به نام شهدا، افزود: نام به معنای هویت است و ما وظیفه داریم با یادآوری نام و یاد شهدا این فرهنگ غنی را حفظ کنیم و به این حرکت ها و حفظ یادمان های شهدا افتخار کنیم.
 
گفتنی است؛ مراسم ادای احترام به خانواده شهید مقدس و رونمایی از کوچه مزین به نام شهید با حضور شهردار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مدیران شهری و خانواده شهید در دارالمومنین تهران برگزارشد.  

شهید مرتضی مقدس دراردیبهشت ۱۳۴۸ در تهران چشم به جهان گشود و  مرداد ۱۳۶۵ طی عملیات کربلای یک در منطقه مهران به فیض  شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام 

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 26192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =